قابل ذکر است مدارک بارگذاری شده توسط دانشجو، حداکثر تا 30 آبان ماه 1400 باید توسط این مدیریت در سیستم گلستان بررسی و تأیید شده باشد. بنابراین لازم است پذیرفته شدگان بطور مستمر وضعیت تأیید مدارک خود را در سامانه آموزشی دانشگاه (سیستم گلستان)، کنترل و نواقص احتمالی را برطرف نمایند. در صورت عدم رسیدگی دانشجو به رفع نواقص در سیستم گلستان، مطابق مفاد تعهدنامهای که از وی اخذ میشود، دانشگاه مجاز به حذف واحدهای اخذ شده و لغو قبولی دانشجو خواهد بود.
· ثبت نام الکترونیکی از روز دوشنبه مورخ 1400/08/03 شروع و در پایان روز سه شنبه مورخ 1400/08/04 به اتمام خواهد رسید.
· آدرس سامانه آموزشی دانشگاه: http://golestan.kntu.ac.ir
· شناسه کاربری و گذرواژه جهت ورود به پرتال ثبت نام :
· شناسه کاربری: متعاقباً اعلام خواهد شد.
· گذرواژه: متعاقباً اعلام خواهد شد.
توجه : بارگذاری اصل مدارک زیر در ثبت نام الکترونیکی الزامی است (در صورت بارگذاری کپی هریک از مدارک، مدرک مذکور توسط این مدیریت تایید نخواهد شد).
· عکس (لازم است عکس جدید در سیستم گلستان با حجم بیش از 8 Kb و کمتر از 12 Kb بارگذاری شود) تغییر عکس پس از پذیرش غیرحضوری در سیستم گلستان به هیچ عنوان امکانپذیر نبوده و تمامی مدارک تحصیلی با عکس بارگذاری شده صادر خواهد شد.
· کارت ملی(پشت و رو)
· شناسنامه (تمام صفحات)
· مدرک فارغ التحصیلی کارشناسی با قید معدل کل ( در صورت ارائه دانشنامه، بارگذاری ریز نمرات حاوی معدل کل الزامی است)
· فرم مخصوص معدل دانشجویان سال آخر کارشناسی، (لینک دریافت فرم)P2
· فرم فاقدین مدرک تحصیلی کارشناسی و دانشجویان سال آخر کارشناسی که تا پایان مهر ماه 1400 فارغ التحصیل میشوند (لینک دریافت فرم) P3
· فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان سال آخر کارشناسی (لازم است فرم مربوطه از اینجا دریافت و پس از تکمیل در سیستم بارگذاری شود) P4
· گواهی فراغت از تحصیل کاردانی با قید معدل کل برای فارغ التحصیلان کارشناسی ناپیوسته (در صورت ارائه دانشنامه بارگذاری ریزنمرات حاوی معدل کل الزامی است)
توجه : کلیه فرمها با مهر و امضای معاونت آموزشی/مدیر تحصیلات تکمیلی/مدیر امور آموزشی دانشگاه محل تحصیل
مقاطع قبلی مورد قبول هستند.
· حکم مرخصی سالانه و یا موافقت کتبی بدون قید و شرط با ادامه تحصیل تماموقت از ارگان محل خدمت (برای شاغلین وزارتخانهها، سازمانها و نهادهای دولتی، نیروهای نظامی و انتظامی کشور) تأکید می گردد انجام مراحل ثبتنام منوط به ارائه گواهی مذکور میباشد و در صورت عدم ارائه گواهی، ادامه روند ثبت نام امکانپذیر نخواهد بود.
· گواهی سهمیه رتبه اولی (برای پذیرفتهشدگان سهمیه رتبه اول) (برای دریافت فرم اینجاکلیک نمایید) P5
· فرم تعهد آموزش رایگان برای دانشجویان روزانه (لازم است فرم مربوطه از اینجا دریافت و پس از تکمیل در سیستم بارگذاری شود) p6
· کارت پایان خدمت سربازی یا معافیت دائم/ موقت
· برگه اعزام به خدمت فاقد تاریخ غیبت برای دانشجویان مشمولی که فرجه یکساله بعد از فراغت از تحصیل آنان به پایان رسیده و تاریخ اعزام مندرج در آن، تا زمان ثبت نام به اتمام نرسیده باشد/ برای دانشجویان سال آخر گواهی معدل با تأیید تاریخ فراغت از تحصیل تا 1400/07/30 مجدداً بارگذاری شود.
· برگه ترخیص از خدمت سربازی با درج اعلام موافقت با ادامه تحصیل برای مشمولین حین خدمت
(پذیرفته شدگان مشغول به خدمت سربازی و یا دارای وضعیت نظام وظیفه نامشخص (برگه اعزام به خدمت دارای غیبت و ...) لازم است با در دست داشتن مدرک شناسایی معتبر جهت اخذ گواهی ترخیص از خدمت یا تعیین تکلیف وضعیت غیبت، طی روزهای چهارشنبه 1400/07/28 و شنبه 1400/08/01 از ساعت 08:30 لغایت 13:30 به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه به آدرس: میرداماد غربی- پلاک 470 مراجعه نمایند. (مراجعه اولیاء دانشجویان با کارت شناسایی معتبر بلامانع است.)
روند درخواست صدور معافیت تحصیلی:
کلیه پذیرفته شدگان آقا که خدمت نظام وظیفه انجام ندادهاند و فاقد کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و یا مشغول به خدمت نظام وظیفه می باشند (پذیرفته شدگان مشمول) لازم است با مراجعه به پرتال جامع سازمان وظیفه عمومی ناجا به آدرس https://services.epolice.ir/prtl/login نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی جدید حداکثر تا تاریخ 1400/08/30 اقدام نمایند (جهت دریافت راهنمای ثبت نام در پرتال سازمان وظیفه عمومی کلیک نمایید).
تأیید مدارک و ثبت نام قطعی از پذیرفته شدگان مشغول به خدمت سربازی، بعد از ترخیص کامل از خدمت و ارائه گواهی موافقت با ادامه تحصیل از معاونت وظیفه عمومی ناجا انجام خواهد گرفت.
· تعهدنامه ارائه اصل مدارک (برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید) p7
لازم است تعهدنامه مذکور پیش از شروع ثبت نام الکترونیکی چاپ و پس از تکمیل و ثبت امضا و اثر انگشت، در هنگام ثبت نام الکترونیکی در بخش مدارک سیستم گلستان با عنوان تعهدنامه ارائه اصل مدارک بارگذاری شود.
یادآوری مهم:
· پذیرفته شدگان لازم است پس از انجام ثبت نام الکترونیکی(اینترنتی) روز چهارشنبه 5 آبان ماه نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایند. جهت اطلاع از روند انتخاب واحد لازم است به سایت دانشکده های مربوطه مراجعه و طبق دستورالعمل های اعلام شده نسبت به اخذ واحدهای درسی اقدام نمایند.
· به محض عادی شدن شرایط و با اعلام مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه، دانشجویان موظفند با در دست داشتن اصل مدارک بارگذاری شده و گواهی پذیرش غیرحضوری (بعد از اتمام ثبت نام الکترونیکی در سیستم گلستان چاپ شود) و گواهی پذیرش نهایی الکترونیکی (پس از تایید مدارک الکترونیکی از سیستم گلستان قابل اخذ خواهد بود) شخصاً برای پذیرش حضوری به دانشکده مربوطه مراجعه نمایند.
· در بارگذاری مدارک، رعایت وضوح (حداقل حجم kb 200 و حداکثر حجم kb 400) در سیستم ثبت نام الزامی است.
· با توجه به اینکه تنها سال تولد پذیرفته شدگان در سیستم گلستان ثبت شده است، ضروری است نسبت به درج کامل تاریخ تولد (شامل روز، ماه و سال) در سیستم اقدام نمائید. اصلاح و تکمیل اطلاعات فردی، تحصیلی، آموزشی، آدرس و... در سیستم گلستان الزامی است. مسئولیت هرگونه تناقض و اشتباه در اطلاعات به عهده شخص دانشجو خواهد بود.
با توجه به راه اندازی سیستم بایگانی الکترونیکی در دانشگاه، اصل مدارک ثبت نامی پذیرفته شدگان پس از اتمام کلیه مراحل ثبتنام، جهت حفظ و نگهداری آنها تا پایان دوره تحصیل عودت داده خواهد شد، بنابراین لازم است دانشجویان در حفظ و نگهداری آنها کوشا بوده تا در هر زمان در صورت نیاز، به دانشگاه ارائه نمایند.
پرداخت هزینه ثبت نام:
· کلیه پذیرفته شدگان ملزم به پرداخت مبلغ 350/000(سیصد و پنجاه هزار ریال) بابت خدمات ثبتنام در مرحله ثبت نام الکترونیکی میباشند.
· پذیرفته شدگان دورههای شهریه پرداز ملزم به پرداخت شهریه علیالحساب نیمسال اول سال تحصیلی 1401 – 1400 به میزان:
· کلیه دوره های نوبت دوم به جز رشته MBA: 31/250/000 ریال (سه میلیون و صد و بیست و پنج هزار تومان)
· دوره نوبت دوم رشتهMBA (همکاری با سازمان مدیریت صنعتی): 40/625/000 ریال (چهار میلیون و شصت و دو هزار و پانصد تومان)
· دوره MBA: 21/425/000 ریال (دو میلیون وصد و چهل و دو هزار و پانصد تومان)
· دوره نوبت دوم سایر رشته ها به جز MBA (همکاری با سازمان مدیریت صنعتی): 46/875/000 ریال (چهار میلیون و ششصد و هشتاد و هفت هزار و پانصد تومان)
· دوره الکترونیکی: 34/375/000 ریال (سه میلیون و چهارصد و سی و هفت هزار و پانصد تومان)
· دوره های مشترک با سایر کشورها: 93/750/000 ریال (نه میلیون و سیصد و هفتاد و پنج هزار تومان)
· دوره روزانه برای اتباع مقیم ایران: 80 درصد شهریه دانشجویان نوبت دوم
از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی سیستم گلستان می باشند.
بدیهی است بارگذاری مدارک و پرداخت هزینه ثبت نام / شهریه و ورود اطلاعات به تنهایی به منزله پذیرش دانشجو نخواهد بود و انتخاب واحد پذیرفته شدگان پس از اخذ گزارش شماره 5260 (گواهی پذیرش غیرحضوری) از سیستم گلستان امکانپذیر خواهد بود. به دلیل شرایط خاص، ثبتنام ترم اول 1401-1400 به صورت موقت بوده و پس از بررسی نهایی مدارک توسط مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه، پذیرش نهایی مدارک الکترونیکی انجام شده و در نهایت با کنترل فیزیکی مدارک پس از خروج از شرایط بحران بیماری کرونا، ثبت نام، قطعی خواهد شد.
· کلیه پذیرفته شدگان میبایست جهت کسب اطلاعات لازم در خصوص خدمات دانشجویی و تکمیل پرونده مربوطه به آدرس الکترونیکی http://daneshjoo.kntu.ac.ir مراجعه نمایند.
·
· کلیه پذیرفته شدگان می بایست جهت کسب اطلاعات لازم در خصوص کارنامه سلامت روان به آدرس الکترونیکی http://portal.saorg.ir/mentalhealth و برای کارنامه سلامت جسمانی به آدرس https://portal.saorg.ir/physicalhealth مراجعه نمایند.
· پذیرفته شدگان شاهد و ایثارگر جهت کسب اطلاعات لازم در خصوص موارد مربوط به سهمیه شاهد و ایثارگر به آدرس الکترونیکی http://shahed.kntu.ac.ir مراجعه نمایند.
· کلیه پذیرفته شدگان می بایست جهت تکمیل فرم اطلاعات فردی به آدرس الکترونیکی http://herasat.kntu.ac.ir مراجعه نمایند.
پذیرفته شدگان محترم:
لطفا پس از مطالعه دقیق راهنمای ثبت نام (پیوست شده در متن آگهی) نسبت به شروع و تکمیل ثبت نام الکترونیکی خود اقدام نمائید. در صورت بروز مشکل درثبت نام الکترونیکی میتوانید برای آگاهی از راهکارها و دسترسی به پاسخ ها به آدرس: https://grad.kntu.ac.ir بخش سوالات متداول/گروه داوطلبان پذیرش و دانشجویان جدیدالورود مراجعه نمائید.
چنانچه با مورد جدیدی مواجه شدید که در لیست سئوالات مذکور وجود نداشت می توانید از طریق آدرس ایمیل paziresh@kntu.ac.ir سئوالات خود را مطرح نمائید.
با آرزوی سلامتی و موفقیت
مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه
28 مهرماه 1400